söndag 31 januari 2010

Jag älskar snö!!

9 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med snö, det gillar vi massor också!!!

    SvaraRadera
  2. Mina vovvar älskar också snön! Kan stå och titta på dem i evighet när de leker och busar runt i snön!

    SvaraRadera
  3. den stilen känner vi igen :)

    SvaraRadera
  4. Visst är det underbart!! Släktdrag?

    SvaraRadera
  5. Det där med cockrar i Norrland var riktigt kul - efter att ha pulsat i 2 dm nysnö genom skogen i morse, så slog det mig att man givetvis skall ha en släthårig hund med långa ben om man bor i ...typ Norrland... ; )

    SvaraRadera
  6. Hänger du med till malmö i mars brorsan så vi coola cox kan visa vad vi går för :) Kram Freija

    SvaraRadera
  7. Nästa gång Herman får du gärna följa med om inte matte jobbar!

    SvaraRadera
  8. Åhhh, vad jag blir avundsjuk!
    Jag vill också visa upp mig på en utställning!
    Nästa gång ska jag med!

    SvaraRadera