onsdag 20 januari 2010

Idag släppte matte bomben!!


Nu kröp det fram!
Matte stammade och ursäktade sig om någon semester till något ställe som heter Floriiiiiida eller något. Tyckte väl att hon har varit lite undvikande sista dagarna.
Droppen var väl när hon pratade om hundpensionat! Jag på ett hundpensionat?!
Men matte påstod att jag skulle få jätteroligt där och träffa en maaaaassa nya kompisar. Hon lovade också att skicka med grisöron så att det skulle räcka till ett om dagen. Men jag surar. Nu är det minsann matte som får hålla låg profil idag.
Nu har jag en fråga till er hundar där ute: Kan ni rekommendera ett bra ställe i Skåne?
Husse har lovat att köra mig till det bästa tänkbara stället i Skåne. (Han har fjäskat duktigt sedan han kom hem från jobbet!)
Hör av er om ni vet något. Det brinner i knutarna påstår matte.
Kram till alla mina syskon som fyllde 8 månader!

4 kommentarer:

  1. Det kommer nog bli jättebra Herman, Floriiiida låter ju supertöntigt :) Bara din matte inte väljer Skattberga för där säger min matte att det är hemskt...hon har tydligen lämnat en katt där en gång.
    Kram från syrran.

    SvaraRadera
  2. Första gången som jag var på hundpensionat sa min matte att jag skulle få åka på SPA (vad nu det är för något) och vila upp mig och få skönhetsbehandling. I själva verket innebar det att jag hade fullt sjå att hålla kolla på alla andra hundar på kenneln och pensionatet och att jag blev trimmad (läs plågad i flera timmar). Trots detta så hade jag det toppen och jag fick lov att vara HUND hela tiden!!! Du kommer säkert att ha det bra! Florida låter inte så kul för oss vovvar!
    VOV från Abbe-killen

    SvaraRadera
  3. Vilken lurig matte du har då.
    Det där med att på på pensionat kan nog vår matte intyga är bara kul.
    Hon har hjälpt till mycket på ett pensionat nära där vi bor.
    Alla vovvarna hade det jättebra.

    SvaraRadera
  4. Sån lyx har inte jag fått av mina mattar de åker så får jag stanna hemma med hundvakt nästan orättvist fast så kommer inte matte till Floriiida heller för husse är flygrädd så lite rättvisa finns det och killarna brukar vara riktigt schyssta och skämma bort oss. Men jag har av hundpolare hört att http://www.hundpensionatbokbacken.se/ är ett kanonställe att ta in på.

    SvaraRadera