lördag 6 mars 2010

De kom tillbaka!!


Min familj har kommit hem och jag fick en ny leksak ändå från AMEEERIKAAAT.

Matte och jag hade en hel timmes mys i sängen i morse då matte passade på att räkna tovor i min päls. (Jag hade lurat farmor att man inte behövde kamma ut tovor. De liksom hör till i en cockerpäls.)
Så för att gottgöra min lilla lögn, la jag mig snällt för första(!) gången på bordet och lät matte börja jobba. Det tog en timme att få bort tovorna under halsen.
Så nu är det visst bara en veckas jobb kvar......

6 kommentarer:

  1. Vilken lycka det måste vara ändå, trots tovorna att matte o husse har kommit hem igen!!!
    Det hade iallafall vi grabbar tyckt!!!

    SvaraRadera
  2. Åh en leksak från Amerikat...cooolt :D
    Så fint du ligger på bordet och låter din matte jobba...tänk om din syster hade gjort samma sak...hon springer iväg så fort jag kommer och försöker rreda lite.

    SvaraRadera
  3. ÄNTLIGEN!!!! MEn vad duktig du är som låter dig tovutredas utan knorr och har nu matte haft långsemester så är hon ju utvilad och taggad att ta sig an alla tovorna;) (kanske).

    SvaraRadera
  4. Duktiga Herman som ligger så snällt. Jag är liiite besvärligare när det gäller tovor...
    /Nanna

    SvaraRadera
  5. Så duktigt att ligga stilla på bordet! Fast det måste vara underbart att hela familjen återigen är samlad!

    SvaraRadera
  6. Hej Herman !
    Vad duktig du är som ligger stilla så. Du kanske är lite som jag, jag njuter allt lite när jag trimmas. Ska visst göra det på torsdag har matte sagt. Ha det bra Herman, förresten det ser ut att vara en kul leksak : )
    Hälsningar och voff från Elon

    SvaraRadera