onsdag 10 april 2013

  Hej på er!
Nu är det snart ett år sedan jag fick matte till att lägga in en bild på mig. Men efter att hon har varit i Rom vill hon gärna berätta att hon stötte på en cockerträff (!)i en park bakom Coloseum. Då föll hon för denna charmknutten vid namn Joe Cocker. Jag blev själv sugen på den frisyren när jag såg den. Ganska coolt om jag får säga. Påminner om någon Disneyfigur. Pluto kanske?
                                                                  Rätt balla öron?!
                                         Nå, här e jag. Bara så ni vet. Lite kvar innan jag får samma hårsvall
                                         som Joe:)

3 kommentarer:

  1. även om det är lång emellan så blir vi alltid lika glada!!!!

    SvaraRadera
  2. Wiiihooo ett inlägg från min kära brorsa :)

    SvaraRadera
  3. Vaaaaa....lever du!!!!
    Hur kul som helst att se dig här igen...hoppas verkligen inte det dröjer ett år till nästa gång bara!!
    Vov från grabbarna boys!

    SvaraRadera