lördag 19 maj 2012

Herman 3 år!!

                                Idag fyller jag tre år! Först fick jag bestämma nästan hela morgonrundan själv.
                                Sedan kom tvillinggangstrarnas kompisar med presenter!! Ett JÄTTE ben  som     jag sprang ut i trädgården med direkt och grävde ner. (Man vet aldrig om det kommer svälttider)  Vidare fick jag hundgodis och en boll. Tack för det grabbar!
                        Efter presenterna var det våffelkalas!! Och jag fick för första gången i mitt liv äta vid bordet!! De` ni!! Jag kan inte bli mer nöjd! Fast matte var lite snål med en HALV våffla.

6 kommentarer:

  1. Grattis Herman på 3-årsdagen. Kul att se dig i bloggen igen : )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för det! Matte är hopplös på att blogga:((

      Radera
  2. Grattis finaste brossan och sonen. Vilka presenter!!! Lowa börjar titta lite snett på mig hon har minsann bara frått tandrensarben o inga godsaker. Jo lite pizzakanter förstås. Att din dag har varit alldeles underbar det har vi ju sett nu. Kram från babymatte

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Pizzakanter är min sann inte fel!!

      Radera
  3. Grattis superbrorsan kram från Freijsan

    SvaraRadera