onsdag 21 oktober 2009

Hektisk oktober

Matte har fått sitt schema och det är katastrof!
Både husse och matte ska jobba helgen då jag skulle visa upp mig och kamma hem första vinsten i Malmö. Mormor har lovat ta tvillinggangstrarna och mig (singelgangstern) när de jobbar. Men utställning var det visst inte tal om.....
Dessutom har MIN familj mage att boka höstlovsresa utan mig! Jag hade verkligen kunnat uppskatta en vecka på Sicilien efter all denna stress.
Nå, jag får nog det rätt bra hos mormor. Dessutom...flyga?? Känns inte riktigt som min grej.


Kusinen Zacko och morfar Frasse på besök

Vadå ni ska på semester och jag får inte följa med?

3 kommentarer:

  1. Åh vad synd att inte Herman kommer med till Malmö. Men ni får hålla tummarna för systrarna så skall vi försöka få Coola Cox att komma högre upp på rankinglistan denna gång....måste bara få min hund att vilja gå...fniss...
    Så stor och ståtlig han ser ut på kortet...en riktig snygging :)

    SvaraRadera
  2. Vi kommer att sakna dig brossan. Tur för konkurrenterna att du inte kommer för en sån snygging du blivit. KRam Lowa och mamma Tindra

    SvaraRadera
  3. Grattis Herman på sexmånadersdagen! Hoppas att altl är bra med dig. KRam gammelmatte,mamma Tidnra och syster Lowa

    SvaraRadera