fredag 2 oktober 2009

Viktväktarna?


9,8 kg!!! Brorsan slår er, tjejer!!!!!!!!

6 kommentarer:

  1. Precis som det ska vara=) Jag jämförde Lowas med Caspians i samma ålder och det skillde också ca 3 kg. Han är en fin maskulin kille. Kram

    SvaraRadera
  2. tihi...ja där ligger tjejerna i lä :)

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra, Carina.
    Jag var lite nervös att han hade gått och blivit "fluffig".
    Tyckte att de andra hannarna var mindre på utställningen.

    SvaraRadera
  4. det är fint med fluff och hull på valpar :) tycker jag och freija iaf :)

    SvaraRadera
  5. Jag har anmält "gänget " till syskonklass i Malmö. Nu ska vi visa upp oss riktigt eller hur?!

    SvaraRadera
  6. Går och väntar på mitt nya schema som börjar gälla från 1 nov med jobb varannan helg.
    Ska få reda på det imorgon.
    Bara jag är ledig den helgen.......

    SvaraRadera